Gezondheid en ziekte gezondheid logo
depressie

10 manieren om te bidden wanneer u bent Depressieve

Veel gelovige mensen vrezen het is een teken van het niet depressief. Anderen herkennen depressie is niet te wijten aan gebrek aan geloof of slecht karakter , maar gewoon een menselijk probleem de meeste mensen ervaren op de gelegenheid. Het kan moeilijk zijn om te bidden als je depressief bent , maar velen vinden het comfort door te bidden tijdens de slechtste omstandigheden . Praat met God

Gebed kan zo simpel zijn als praten met je beste vriend . God weet al wat er in je hart , zodat je kunt zeggen wat je wilt . Als je depressief bent , zeg dat dan . Als je niet begrijpt waarom iets is gebeurd, vertellen God . Onze schepper zal niet geschokt door wat je zegt .
Reciteer a Prayer

Sommige mensen troost vinden door het reciteren van gebeden uit het hoofd , zoals The Lord's Prayer . Zitten of knielen om het gebed reciteren helpt richten op het goddelijke.
Pray Alone

Er zijn vele verzen in het Nieuwe Testament dat vertellen van Jezus af te gaan alleen om te bidden . Vroeg opstaan ​​voor de anderen in uw huis, zodat u de tijd om te bidden kan hebben , of een weekend retraite . Sommige retraite huizen bieden plaatsen van eenzaamheid waar je kunt bidden .
Bid met anderen

Omgekeerd , kan het helpen om te bidden met anderen. Doe mee met je geloofsgemeenschap voor de eredienst of , als je er geen hebt , zoek het uit door het bezoeken van verschillende plaatsen van aanbidding en zien welke goed voelt . Het kan ook helpen om een gebed partner.
Lectio Divina

De benedictijnen ontwikkelde een methode van gebed genoemd Lectio Divina . Met deze methode kunt u ontspannen , lees een paar verzen uit de Schrift alsof God spreekt recht voor om u , kiezen voor een zin die vooral tot u spreekt en herhaal het langzaam , te betuigen aan God uw behoeften en gevoelens , ga dan verder met een andere passage.

Lees de vervloekend Psalmen

Veel religieuze teksten bevatten mooie , bemoedigende verzen die nuttig zijn om te lezen en te bidden voorbij kan zijn. Ze bevatten ook verzen die niet zo mooi , verzen die de echte gevoelens van echte mensen die pijn te uiten . Het lezen van verzen , zoals de Psalmen vervloekend , psalmen dat pure boosheid , woede en wanhoop uit te drukken , doet je beseffen andere mensen van het geloof diepe pijn hebben gevoeld en waren bereid om uit te drukken dat aan God .
Aanbieden it Up

Sommige religies hebben een traditie van het aanbieden van hun lijden als een geschenk aan God of anderen . Ze vertellen God , " Ik bied mijn ( depressie, pijn , gevoel van verlies ) " voor mijn geliefde of voor een specifieke bedoeling . Een vrouw ervaren hartverscheurende misselijkheid tijdens een gevecht met de griep tot ze offerde hem ten kankerpatiënten die chemotherapie ondergingen en voelde een lichtheid in haar geest door zich bij haar relatief kleine lijden met die van hen .
meditatie

Veel mensen waarderen stil gebed , rustig zitten en zich te concentreren op een eenvoudig woord of zin , waardoor God aan hun hart laten spreken . Probeer te zitten gedurende ten minste 10 minuten .
Gebed Loop

Anderen ervaren God in de natuur.
Lopen en bidden , en zorg om diep te ademen en let op de schoonheid van de omgeving , God te danken voor de mooie dingen in de wereld .
Zuchten van de Spirit

Wanneer je ernstig depressief , zou u niet in staat zijn om überhaupt te bidden . In het boek Romeinen in de Bijbel , de schrijver vertelt ons: " We weten niet wat wij bidden zullen naar voor , maar de Geest zelf pleit voor ons met woordloze zuchten kunnen uitdrukken . " God begrijpt je hart en je verlangen om te bidden , en dat is voldoende .

  1. Vroege menopauze & Depressie

    De meeste vrouwen zullen de menopauze in te voeren wanneer ze bereiken hun vroege tot midd

  2. Hoe Depressie Effecten Leren voor Elementary Aged Children

    Depressie interfereert met alle aspecten van de werking voor kinderen die last hebben van

  3. Rode vlaggen voor depressie

    Volgens de Amerikaanse Foundation for Suicide Prevention , ongeveer 19 miljoen Amerikanen

  4. De beste anti - Depressie Foods

    Klinische depressie , of een aanhoudende lage stemming , treft bijna 19 miljoen Amerikanen

 

Gezondheid en ziekte © https://www.gezond.win