Gezondheid en ziekte gezondheid logo
depressie

Hulp voor christenen met een depressie

Depressie is epidemie in onze cultuur van vandaag. Dit is niet minder waar in de kerk dan in de seculiere wereld . Vergeet niet dat veel van de psalmen van koning David zijn over zijn verdriet . Depressie is niet een teken van geestelijke ziekte, wereldse of anderszins gerelateerd zijn aan de zonde . Depressie is iets dat gebeurt of een verscheidenheid van redenen . Weten de reden niet nodig is . Het vinden van troost in uw kerk en de Heer en om terug op je voeten zijn veel belangrijker . Seek Counselling

Uw voorganger , aanbiddingsleider of kerk counselor kan opleiding hebben in de behandeling van depressie . Vooral als je lijdt aan hardnekkige laag niveau depressie , kan dit nuttig zijn . Echter, als uw probleem is dieper - chronische , klinische depressie - kunnen zij niet over de nodige opleiding . Toch kan de geestelijke herder van uw gemeente u doorverwijzen naar een counselor die geluid , op de Bijbel gebaseerde therapie gebruikt .
Seek Fellowship

Probeer niet om alleen te zijn . Vergeet niet dat je deel uitmaakt van het Lichaam van Christus . De andere gelovigen in uw kerk zal willen om u te ondersteunen tijdens uw tijd van nood , net zoals je zou willen om hen te steunen . Zo veel tijd als je kunt met onze geloofsgenoten . Gooi jezelf in de kerkelijke gemeenschap activiteiten . Je hoeft niet per se om te praten over uw depressie . Gewoon bezig houden zal helpen .
Zoekt de Waarheid

Mediteer over het Woord van God . In tijden van nood , weinig dingen bieden soelaas meer dan de Bijbel . Uw depressie is echt. Vergeet echter niet dat Gods woord is vol verhalen van mensen met diepe verdriet . Zoeken comfort in het boek Job of de psalmen . Vul jezelf met geestelijke voeding .
Praktijk Patience

wonderen van de Heer werken in zijn tijd , noch de onze . Vergeet niet dat God uw last zal opheffen . Maar je moet geduld hebben . Oefen patiënt gebed terwijl het ondergaan van de behandeling of begeleiding . Dit is ook de perfecte tijd om elke goddeloze gedrag te zuiveren. Keren naar de Heer. Verwacht niet direct resultaat , maar altijd onthouden dat God je zal genezen .
Medication

Sluit niet uit medicatie uit de hand. Terwijl anti - depressie medicijnen werken op de geest , zijn ze nog steeds medicatie en geen recreatieve drugs . Het nemen van medicijnen tegen depressie ( indien nodig) is niet anders dan het nemen van medicatie voor een andere ziekte . Medicatie is geen vervanging voor het aanpakken van het onderliggende probleem . Het gebruik van medicatie kan tijdelijk of lange termijn. Maar niets in de Bijbel sluit uit medicatie ontworpen om u weer goed te maken.

  1. Geneesmiddelen op recept gebruikt voor de behandeling Depressie

    Depressie is een veel voorkomende psychische aandoening die wordt gekenmerkt door gevoelen

  2. Hoe te Depressie Met Audio hypnose cd's Treat

    Depressie is een aandoening die ons leven kan brengen om een stand -still op keer. Gelukki

  3. Hoe onderscheid te maken tussen Bipolaire en depressie

    bipolaire stoornis en depressie in beide gevallen gaat perioden van intense emotionele die

  4. Bijwerkingen van Shock behandeling voor depressie

    Als u shock behandeling , het kan roepen beelden op van barbaarse procedures die depress

 

Gezondheid en ziekte © https://www.gezond.win