Gezondheid en ziekte gezondheid logo
Weight Loss

Bijbel Based Weight Loss

Afvallen kan een van de grootste uitdagingen in je leven . Om een ​​of andere reden , zelfs mensen die volledig succesvol in andere gebieden van hun leven nog steeds worstelen met het bereiken en handhaven van een gezond gewicht . Veel christenen realiseren zich niet dat de Bijbel heeft veel te zeggen over het leven een gezond leven . In plaats van de strijd via een rage dieet na het andere , moeten christenen proberen het nemen van een nieuwe benadering van gewichtsverlies door de Bijbel te lezen om te zien wat het zegt over het belang van gezond en met behulp van het gebed als een instrument om sterk te blijven en de verleiding te weerstaan ​​de hele gewicht verlies reis . Vasten

Vasten is een veel voorkomend verschijnsel in de Bijbel . Handelingen 13:03 zegt: " Dus nadat ze hadden gevast en gebeden , plaatsten zij hun de handen op en stuurde hen weg . " Psalm 35:13 zegt: " Maar wanneer ze ziek waren , heb ik op zak en vernederde mij met vasten . " Vasten is niet een manier om gewicht te verliezen , maar het vasten kan een manier zijn om een nieuw dieet te beginnen zijn. Kies een dag te vasten en te bidden over uw gewichtsverlies doelen . Wentel uw gewichtsverlies inspanningen om God. Drink veel water dat uit steeds uitgedroogd te houden . De dag na het vasten bent u in staat om uw dieet te beginnen met de juiste houding .
Do om de glorie van God

De Bijbelvers 1 Korintiërs 10:31 zegt: " Dus of u nu eet of drinkt of iets anders doet, doe het allemaal voor de glorie van God . " Dit is een uitstekend uitgangspunt voor een Bijbelse gewichtsverlies regime . Gedurende de dag , vraag jezelf af of het voedsel dat je op het punt om te eten zijn God zou verheerlijken . Als u bereiken voor ongezonde snacks , stoppen en bidden om Gods hulp om de verleiding te weerstaan ​​en vraag Hem om je te helpen iets gezonds te eten te vinden .
Tempel van de Heilige Spirit

Corinthiërs 6:19 en 20 zegt: " weet gij niet, dat uw lichaam een ​​tempel is van de Heilige Geest? ... dus bewijs God eer met uw lichaam. " Schrijf dit vers uit en maak deze aan uw koelkast en alle kasten met snacks . Herinner jezelf voortdurend dat u verzorgen van je lichaam moet nemen, want u bent de tempel van de Heilige Geest. De Heilige Geest verdient een gezond , sterk lichaam om binnen te leven .
Matiging in Food Choices

Spreuken 25:27 a zegt: " Het is niet goed om te veel honing eten . " God zegt nooit moeten we niet eten voedingsmiddelen we genieten , vooral zoetigheden. Hij gewoon zegt dat we moeten niet te veel van het goede eten . Beschouw jezelf beperken tot een zoete traktatie aan het eind van elke week als een beloning voor het vasthouden aan uw dieet plan .
Oefening

Paulus gebruikte vele analogieën die verwijzen naar lopende en fysiek fit . Bijvoorbeeld , in 2 Timotheüs 4:07 Paulus zei: "Ik heb de goede strijd gestreden , ik heb de wedloop volbracht, het geloof behouden . " Hardlopen is misschien niet de beste oefening voor je zijn , maar het punt is dat Paul altijd vermeld atletiek en oefening in een positief licht. Yoga is uitstekend voor aan kracht te winnen . In plaats van de traditionele meditatie , gebruik dan de tijd voor gebed . Joggen op terwijl u luistert naar lofprijs en aanbidding muziek. Hier vind je een oefening die u genieten en blijf daarbij.

Gezondheid en ziekte © https://www.gezond.win